Ermelo, Eksterstraat 3

Heb je een vraag of opmerking over een bestaand buurtkastje? Plaats die dan hier!
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2023 12:39
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Ermelo, Eksterstraat 3

Bericht door Diana »

Wij zijn begonnen met een oude kast, die echt al snel uit elkaar viel en hebben nu een door een dagbestedings bedrijf een klein kastje laten maken. Overzichtelijker en ze hebben minder om leeg te roven.

Paar keer online reclame gemaakt maar dat is niet meer nodig.... het loopt vanzelf. Want zodra ik het online zet, komen de shoppers en is het echt helemaal leeg. Je ontkomt er toch niet aan... maar kleiner is fijner en het loopt nu door.

Ik doe er eigenlijk vrij weinig aan, af en toe even checken op de houdbaarheids datum. Oudste was van 2003!!!!
Ik weet dat mensen dit doen omdat ze schuldig voelen en toch wat willen geven. Wat natuurlijk niet hoeft, dat komt wel als ze het later wel kunnen missen, als ze dat willen.

En je maakt contacten mocht je er 1 tegenkomen maar meestal laat ik ze met rust, tenzij ik bv net terug kom met de hond ofzo... of ik wacht even op afstand of maak een praatje, ook ik heb er niet altijd zin in :D
Bijlagen
buurtkastje02.jpg
Plaats reactie