Welkom op het forum!

Algemene zaken over buurtkastjes, tips en trucs, kennismaken met elkaar...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rowdy
Site Admin
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2023 23:16
Locatie: Sneek
Contacteer:

Welkom op het forum!

Bericht door Rowdy »

Hallo allemaal,

De kaart in inmiddels goed gevuld met vele buurtkastjes, waarbij de verdiensten natuurlijk gaan naar de mensen die de kastjes hebben gemaakt, ze in hun tuin (of elders) hebben staan én de mensen die ervoor zorgen dat de kastjes goed gevuld blijven. En natuurlijk ook naar de mensen die eruit halen wat ze kunnen gebruiken - als niemand er wat uithaalde, dan kwam het ook niet goed met de kastjes, natuurlijk!

Omdat het misschien ook leuk is om met elkaar van gedachten te wisselen en tips en trucs uit te wisselen, heb ik ook een forum aangemaakt op de website.
Ik had ook kunnen kiezen voor een facebook-groep natuurlijk, maar als je echt een gesprek wilt voeren, dan heeft facebook met z'n reactiemogelijkheden best wel wat nadelen. Het wordt gauw onoverzichtelijk. Maar om er wel voor te zorgen dat je niet per se nóg een account hoeft te maken, kun je hier op het forum wel inloggen met behulp van facebook. En heb je geen facebook? Dan kun je natuurlijk 'gewoon' een account aanmaken hier op het forum.

Dus, maak een account aan (of login) en doe mee aan de gesprekken hier op het forum!

Ps. Nog even voor de mensen die wat minder bekend zijn met dit type forum:
Je kunt je abonneren op een onderwerp en dan krijg je automatisch een mailtje als iemand reageert binnen dat onderwerp. Of je markeert een onderwerp alleen als 'favoriet', dan staat hij wel in een handig overzichtje voor je, maar je krijgt geen mailtje.
Gebruikersavatar
Diana
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2023 12:39
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Welkom op het forum!

Bericht door Diana »

Hoi, wat leuk dat je een ouderwets forum hebt opgezet. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen bij komen. Hoop het wel. Mijn voorkeur zijn echt na al jaren nog steeds de fora.
Erg leuk!

1 tip: jouw welkom bericht staat niet openbaar waarin je uitlegt hoe en wat, om te registreren.

Ik zal eens kijken of ik wat reclame kan maken, ik heb zelf geen social media mee. Maar de Nextdoor app kan wonderen doen.


Fijn weekend
Plaats reactie